Viimeinen viikko

Haikea mieli kun työharjoittelu päättyy ja projektit missä olen ollut mukana, en pääse seuraamaan niitä loppuun asti. Olen päässyt tekemään suunnitelutyötä ja myös päässyt toteuttamaa suunniteltua työtä Tammelan kohteella. Toteutus työ on ollut itsenäistä ja oman aikataulun mukaan olen mennyt kohteelle maalailemaan. Olen saanut maalattua keittiön ja makuuhuoneen kokonaan ja kerkesin aloittelemaan eteisen maalausta. Toivottavasti nään vielä lopputuloksen vaikka en ole enään itse kohteella hommissa. Rivitalo projekti missä olen ollut alusta asti mukana on hyväksytty rakennutajalla ja keväällä alkaa rakennustyöt. On palkitsevaa kun kaikki se työ mitä on tehnyt ja suunnitellut niin toteutetaan. Päätin tehdä työharjoittelun näyttötyön rivitalo projektista, koska se on ollut niin erilaista mitä olen ikinä ennen tehnyt. Tässä vielä kuva rivitalojen materiaalivalinnoista.

Kommentit

Suositut tekstit